Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Městský úřad Sokolov – úpravy recepce (2. vyhlášení)
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou úpravy stávající recepce v budově Městského úřadu spočívající v drobných stavebních úpravách a dodávce nového recepčního pultu a nového mobiliáře.
V rámci bouracích a přípravných prací bude demontována stávající dřevěná dveřní stěna vč. částečné demontáže kazetového podhledu, ve stávající příčce bude vybourán otvor pro osazení nového okna, budou odstraněny stávající dveřní výplně vč. zárubní a výdejní okénko. Bude vybourána část dlažby pro založení nové protipožární příčky. Budou demontována vyznačená svítidla určená k novému osazení.
Nově bude osazen vyrobený recepční pult z ocelového rámu obložený lakovanými MDF deskami kotvený do podlahy (dle specifikace v projektové dokumentaci), otvor ve stropní konstrukci po vybourané dveřní stěně bude doplněn SDK podhledem, v prostoru pro ověřování bude vystavěna nová příčka, budou osazeny nové výplně otvorů. V rámci úprav budou také provedeny nové rozvody elektroinstalace vč. koncových prvků – vypínače, zásuvky, datové zásuvky, osvětlení recepčního pultu. Do nově vzniklého zázemí bude v rámci zakázky také dodán nový mobiliář specifikovaný v projektové dokumentaci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.sokolov.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 18.05.2018 09:00
Datum zahájení: 23.04.2018 16:17
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: