Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce - Regenerace lesoparku pod rozhlednou Hard, k. ú. Sokolov - zhotovitel díla
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602010041867


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Sokolov
Identifikační číslo:
00259586
Poštovní adresa:
Rokycanova 1929
Obec:
Sokolov
PSČ:
35601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 35601 Sokolov
Tel.:
+420 359808284
K rukám:
Ing. Sandra Linhová
       
E-mail:
sandra.linhova@mu-sokolov.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://www.sokolov.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.sokolov.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.sokolov.cz/vz00000884
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Regenerace lesoparku pod rozhlednou Hard, k. ú. Sokolov - zhotovitel díla
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 27
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Pozemky p.č.: 2008/10, 2009/1, 2010, 2012/1, 2071, 2066/1 a 2008/8, vše v k.ú. Sokolov
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Záměr "Regenerace lesoparku pod rozhlednou Hard, k. ú. Sokolov" řeší obnovu stávajícího lesoparku o rozloze cca 2,7 ha, který je umístěn na území formálně označovaném jako Městská hora v intravilánu města Sokolov. Jedná se o kácení a ošetřování dřevin, úpravu terénu a cestní sítě, výsadbu dřevin a založení trávníků. Součástí projektu je i následná péče po dobu tří let.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45112700-2
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
3 733 849
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/12/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/11/2017 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje k zajištění plnění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v zadávacím řízení poskytnutí jistoty dle § 67 Zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách ve výši 10 000,- Kč.

Délka záruční doby na dílo se stanovuje v délce 60 měsíců. Na provedené výsadby je pak záruční doba v délce 36 měsíců.
Veškeré dodávky předmětů postupné spotřeby mají záruku shodnou se zárukou poskytovanou výrobcem, nejméně však 24 měsíců.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Objednatelem nebudou poskytována jakákoli plnění před zahájením provádění díla.

Cena díla bude hrazena průběžně na základě daňových dokladů (faktur) vystavených zhotovitelem zpravidla jedenkrát měsíčně, přičemž datem zdanitelného plnění je poslední den příslušného měsíce. Dílčí faktury budou vystavovány zhotovitelem do celkové výše 90% ceny za provedení díla; po řádném předání a převzetí dokončeného díla bude vystavena konečná faktura na zbývající část ceny za provedení díla. Podmínkou pro vystavení dílčí faktury je rovněž dodržení Harmonogramu realizace díla a platebního kalendáře.Splatnost faktur je 30 dnů od doručení faktury objednateli. Objednatel není v prodlení, uhradí-li fakturu do 30-ti dnů po jejím obdržení, ale po termínu, který je na faktuře uveden jako den splatnosti. Cena za provádění dokončovací a tříleté rozvojové péče bude hrazena objednatelem průběžně po realizaci jednotlivých plnění na základě dílčích faktur vystavených zhotovitelem.







III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Součástí díla je i rozvojová péče o výsadby v období od 01.07.2017 do 30.06.2020.

Veškeré kácení a prořezávání dřevin, prováděné pouze kvalifikovanou osobou, proběhne v době vegetačního klidu a dále dle agrotechnologických lhůt, tzn. v období od listopadu do března.

Při plnění služeb je nutné se řídit:
obecně závaznými a platnými právními předpisy, ČSN, zejména zákonem č. 183/2006 Sb., stavební zákon, zákon č. 185/2001 Sb o odpadech, ČSN 83 9061 Technologie vegetačních úprav v krajině – Ochrana stromů, porostů a vegetačních ploch při stavebních pracích, ČSN 46 49021 „Výpěstky okrasných dřevin, a dalšími;
g) platnými standardy péče o přírodu a krajinu Agentury ochrany přírody a krajiny České republiky (dále jen AOPK) – arboristické standardy, dostupné na www.standardy.nature.cz, především Arboristický standard SPPK A 02 002:2015 „Řez stromů“, Arboristický standard SPPK A 02 003:2014 „Výsadba a řez keřů“, Arboristický standard SPPK A 02 001:2013 Výsadba stromů, Arboristický standard SPPK D 02 001 „Obnova travních společenstev s využitím regionálních směsí“, ve znění pozdějších změn dostupných na uvedeném odkaze;
h) relevantními dokumenty OPŽP



III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a) zákona
prokáže uchazeč předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm
zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. b) zákona
prokáže uchazeč předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (krajinné úpravy, zahradnictví, lesnictví).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
- uchazeč předloží čestné prohlášení, dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona, o své ekonomické
a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
- Podle ust. § 56 odst. 2 písm. a) zákona předložením seznamu významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních třech letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí.

- způsob prokázání splnění kvalifikačního předpokladu: Uchazeč předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto služeb, které musí obsahovat: název zakázky, cenu, dobu, místo realizace a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně.

- požadovaná úroveň kvalifikačního předpokladu jsou minimálně 3 zakázky na služby obdobného charakteru, každá v hodnotě odpovídající minimálně 50% z předpokládané ceny této veřejné zakázky. Do požadovaného seznamu služeb obdobného charakteru lze zařadit pouze zakázky, jejichž předmětem byly krajinné úpravy.

- splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona,
pro osoby pověřené prováděním stavby objektů IO 01 (Příprava území) a IO 04 (Ošetření dřevin a výsadby) prokáže uchazeč předložením:
- dokladu o vysokoškolském vzdělání
zahradnického či lesnického směru
- platného certifikátu: Český certifikovaný
arborista (ČCA) nebo European Tree
Worker (ETW), nebo jiného obdobného
dokladu
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 31/10/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 31/10/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
zasedací místnost Městského úřadu v Sokolově, Rokycanova 1929
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
zástupci zadavatele; členové komise pro otevírání obálek s nabídkami, zástupce poskytovatele dotace, za každého dodavatele, který doručil nabídku ve lhůtě pro podání nabídek, jeden zástupce

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Identifikační číslo EIS: CZ.05.4.27/0.0/0.0/15_015/0000135

Projekt bude spolufinancován Evropskou unií - Fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
23/09/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh