Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502021005319


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Sokolov
Identifikační číslo:
00259586
Poštovní adresa:
Rokycanova 1929
Obec:
Sokolov
PSČ:
35601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 35601 Sokolov
Tel.:
+420 602814317
K rukám:
Mgr. Tomáš Motal
       
E-mail:
tomas.motal@qcm.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sokolov.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.sokolov.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.sokolov.cz/vz00000625
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.sokolov.cz/vz00000625
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Dodávka v rámci projektu "Konsolidace IT a nové služby TC Sokolov"
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Město Sokolov – Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov
Kód NUTS CZ04 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky včetně služeb (dále také jen „řešení“ nebo "projekt") – pro vybudování nové centrální IT infrastruktury Zadavatele. Součástí plnění je dále podpora provozu na dobu 60 měsíců po předání řešení do ostrého provozu.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32424000-1
 
Další předměty
48219500-1
48710000-8
48732000-8
48810000-9
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
5 451 240
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  120  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Zadavatel stanovil obchodní podmínky, které upravují platební podmínky. Více informací v zadávacích podmínkách na profilu zadavatele.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dodavatele jsou uvedeny v § 53 odst. 1 Zákona. V souladu s § 53 odst. 3 Zákona předloží dodavatel následující:
a) Výpis z evidence rejstříku trestů [prokazuje skutečnosti uvedené v § 53 odst. 1 písm. a) a b) a odst. 2 písm. b) Zákona]
b) Potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení [prokazuje skutečnosti uvedené v § 53 odst. 1 písm. f) Zákona]
c) Potvrzení příslušného orgánu či instituce [prokazuje skutečnosti uvedené v § 53 odst. 1 písm. h) Zákona]
d) Čestné prohlášení [prokazuje skutečnosti uvedené v § 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) až k) Zákona]

Uchazeč předloží zadavateli následující dokumenty, které jsou uvedeny v § 54 písm. a) a b) Zákona:
a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
b) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštního právního předpisu v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
V souladu s § 50 odst. 1 písm. c) Zákona.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s ustanovením § 56 odst. 1 písm. a) Zákona požaduje Zadavatel předložit seznam významných dodávek, realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech.

Přílohou seznamu významných dodávek budou dokumenty, které jsou uvedeny v § 56 odst. 1 písm. a) Zákona:
a) Osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli.
b) Osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli.
nebo
c) Smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle písm. b) od této osoby získat z důvodů spočívající na její straně. (Není vyžadováno u 3. a 4. části VZ)

V souladu s § 56 odst. 1 písm. b) Zákona požaduje Zadavatel předložit seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění (části) veřejné zakázky + strukturované životopisy (Tento požadavek platí pro 1. a 2. část VZ)
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje, aby součástí seznamu významných dodávek byly alespoň:
(i) dvě (2) obdobné zakázky na dodávku a implementaci systému virtualizace aplikací, v rozsahu pro 200 uživatelů, za každou jednotlivou zakázku;
(ii) dvě (2) obdobné zakázky na dodávku a implementaci řešení LAN a centrálně spravované bezdrátové WiFi sítě s min. 20 přístupovými body, se zabezpečením sítí protokolem 802.1X, a to ve výši minimálně 1 mil. Kč bez DPH za každou jednotlivou zakázku;
(iii) jedna (1) obdobná zakázka na implementaci hierarchické infrastruktury certifikační autority PKI ve výši alespoň 100 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku; - 1. část VZ

Pokračování viz sekce "Další informace"
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Nabídková cena v Kč bez DPH
70
2.
Technická úroveň
30
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 007-007470 ze dne 10/01/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 23/04/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 23/04/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
CZ.1.06/2.1.00/22.09517, Integrovaný operační program, oblast podpory 2.1 - Zavádění ICT v územní veřejné správě
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
5. část veřejné zakázky bude hodnocena dle zákl. hodnotícího kritéria - nejnižší nabídková cena.

Pokračování oddílu III.2.3 - Minimální úroveň kvalifikačních přepokladů
Zadavatel požaduje, aby součástí seznamu významných dodávek byly alespoň dvě (2) obdobné zakázky na dodávky a implementace systému pro elektronizaci interních procesů typu Service desk včetně integrované správy aktiv – Asset Management pro min. 200 uživatelů za každou jednotlivou zakázku - 2. část VZ

Zadavatel požaduje, aby součástí seznamu významných dodávek byla alespoň jedna (1) obdobná zakázka na implementaci funkcionalit clusteru firewallů ve výši alespoň 200 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku; - 5. část VZ

V souladu s § 56 odst. 1 písm. b) Zákona požaduje Zadavatel předložit seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění (části) veřejné zakázky. V souladu s § 56 odst. 5 písm. c) Zákona stanovuje, že v seznamu techniků musí být uvedeny následující osoby:

(i) projektový manažer: VŠ vzdělání, alespoň 3 roky praxe v oboru informačních technologií, alespoň tři referenční projekty v oblasti informačních technologií, na kterých se podílel v obdobné pozici, ve výši minimálně 1 mil. Kč bez DPH za každý jednotlivý projekt; prokázání dosažení certifikace senior projektového manažera dle IPMA, PMI, PRINCE2 nebo jiné rovnocenné metodiky projektového řízení na úrovni komplexního řízení projektů a minimálně tříletou praxi v projektovém řízení na požadované úrovni.
(ii) technický specialista operačních systémů a virtualizace: Min. SŠ vzdělání, alespoň 5 let praxe v oblasti informačních technologií a minimálně tři referenční projekty obdobného zaměření jako předmět veřejné zakázky, na kterých se podílel v obdobné pozici, ve výši alespoň 1 mil. Kč bez DPH za každý jednotlivý projekt. Prokázání dosažení certifikace pro návrh a implementaci dodávaných operačních systémů včetně terminálových služeb a virtualizace.
(iii) technický specialista bezpečnosti sítí: Min. SŠ vzdělání, alespoň 5 let praxe v oblasti informačních technologií, alespoň tři referenční projekty v oblasti informačních technologií, ve výši alespoň 0,5 mil. Kč bez DPH za každý jednotlivý projekt, na kterých se podílel v obdobné pozici. Prokázání dosažení certifikace na návrh a implementaci bezpečnosti sítí.
(iv) technický specialista LAN: Min. SŠ vzdělání, alespoň 3 roky praxe v oblasti LAN, alespoň tři referenční projekty v oblasti datových sítí, na kterých se podílel v obdobné pozici, ve výši alespoň 0,5 mil. Kč bez DPH za každý jednotlivý projekt; prokázání dosažení certifikace specialisty na nabízené technologie.
(v) technický specialista bezdrátových sítí: Min. SŠ vzdělání, alespoň 3 roky praxe v oblasti bezdrátových sítí, alespoň tři referenční projekty v oblasti bezdrátových datových sítí, na kterých se podílel v obdobné pozici, ve výši alespoň 0,5 mil. Kč bez DPH za každý jednotlivý projekt; prokázání dosažení certifikace specialisty na nabízené technologie. - 1. část VZ

servisní manažer systému pro elektronizaci interních procesů: Min. SŠ vzdělání, alespoň 3 roky praxe v oboru informačních technologií a minimálně tři referenční projekty obdobného zaměření jako předmět veřejné zakázky, na kterých se podílel v obdobné pozici, prokázání kvalifikace certifikátem auditora ITSM dle ISO 20000-1 vystavený subjektem, který má akreditovaný kurz i danou oblast vzdělávání národním akreditačním orgánem a prokázání minimálně tříleté praxe v problematice řízení IT služeb. Kvalifikaci lze prokázat i jiným rovnocenným mezinárodně uznávaným certifikátem pro řízení IT služeb (např. ITIL v. 3 Intermediate či vyšší), vystaveným vlastníkem licence daného modelu vzdělávání nebo jím oprávněným subjektem. - 2. část VZ

Seznam techniků bude doložen strukturovanými profesními životopisy jednotlivých členů týmu.
Strukturované životopisy musí obsahovat minimálně následující údaje:
• Jméno a příjmení člena týmu
• Funkci při plnění veřejné zakázky
• Pracovně-právní nebo jiný vztah k uchazeči
• Dosažené vzdělání
• Délku odborné praxe relevantní k funkci v týmu a k vykonávaným činnostem
• Relevantní referenční projekty, na kterých se člen týmu podílel včetně popisu jeho role a vykonávaných aktivit v rámci tohoto referenčního projektu a kontaktních údajů k ověření pravdivosti uvedených údajů
• Přehled certifikátů nebo osvědčení
• Další údaje, že kterých bude zřejmé, že daný člen týmu splňuje požadavky na něj kladené v zadávací dokumentaci (1. a 2. část VZ)


VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
A - Konsolidace HW a SW úřadu vč. virtualizace. Zvýšení bezpečnosti a bezpečnostní infrastruktura TC
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky je:
• Virtualizace aplikací a desktopů
• Konsolidace LAN
• Zálohování dat a systémů
• Systém pro autentizaci a identifikaci uživatelů
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32424000-1
 
Další předměty
48219500-1
48710000-8
48732000-8
48730000-4
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 082 645
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
B - Systém pro podporu elektronizace procesů
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky je pořízení systému pro podporu elektronizace procesů. Tento systém zahrnuje:
• Řízení služeb (Service Desk)
• Správa majetku (Asset Management)
• Monitoring využití IT
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72253000-3
 
Další předměty
48810000-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
847 934
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
C - Systém pro podporu jednání rady a zastupitelstva
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky je pořízení systému pro podporu jednání rady a zastupitelstva.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48000000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
400 826
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
D - Rozšíření vyvolávacího systému
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky je rozšíření vyvolávacího systému.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48000000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
227 273
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
E - Rozšíření systému IPS
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky je:
• Rozšíření systému IPS
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
32424000-1
 
Další předměty
48732000-8
48730000-4
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
892 562
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY


-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------